Härlig första dag ledig!

Skönt att även jag får ta del av lite solsken.
Nu är då frågan, skall jag lägga mig och sola.... eller ska jag slita lite i trädgården?
Hrm, svårt val det där...he he

Efter mycket om och men så har vi nu funnit en dag då Madde och hennes karl (han som, utan mening, visade hur stort blåmärke man kan få på en fot... haha)  kan göra oss sällskap för att grilla och dricka lite vin.
Nu börjar ju semesterdagarna för de flesta glida mot sitt slut, och då jag jobbar varannan helg så är det lite svårt att hinna med allt.
Vill ju göra så mycket liksom..... men så lite tid.

Anmälan är gjord inför Boxer SM och nu gäller det att få till det med Déville så han "står fint".
Tur att uppfödaren är där, så man kan få lite erfarenhets tips....

Åh... efter att ha blivit "ropad på" ca 15 gånger, så inser jag att sitta här i lugn och ro och skriva ner sina tankar... inte är ngt jag kommer kunna göra ostört... så det är bara att skjuta på det....

See Ya soon!!!

Ps.. 6 Dagar kvar till BF.... Igår tog de "magebilder" som ska bli så spännande att se.... DS


"Ta det lite blåbär.... "

Kommentarer
Postat av: © K A T T A

Oj nu blev jag smickrad :)

Tack så jätte mycket. Men nu blev jag intresserad av din hund som var en blandning av nakenhund och chihuahua, har du någon bild här i bloggen som jag kan få kika på :)

2008-07-17 @ 12:01:30
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0