Fuck this shit....

Fy fan vad det är segt!!

Proffice ringde och skulle uppdatera lite ang min anmälan som jag skickade in igår.
Lät dock som om den tjejen hade det ännu tristare än jag ;-)

Undrar om jag orkar spackla när jag kommer hem, eller om jag bara ska sätta mig ner och softa med kidsen... får se vilket humör de är på när det är dags. De får bestämma.
Igår när jag satt med registreringarna, så hade de bara såååå mycket att tala med "mamma" om.... Hatar att inte ta mig tid för dem när det är så, men registreringarna måste ske... annars kommer jag ingen vart.

Så... Barnen först :-)

I helgen är det fecke som gäller. Kommer vara helt slut eftersom jag jobbar oxå... men ska som sagt göra mitt absolut bästa för att ta det soft! ...

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0