vart tog den vägen?

Sömnen alltså?

Igår slutate jag ju som sagt kl 20 och var hemma strax innan nio.
Inte så himla farligt faktiskt.... trött, men ok.

Min käre make, är så bussig och säger en sak till mig.
En liten argumentsleksutmaning.... och jag KAN ju bara inte låta bli...
Kugghjulen i min hjärna börjar snurra och när de precis fått upp farten, så är kl 01:00
Med kugghjul i högfart går det inte att somna alls, trots mina försök att titta på tv och tänka på annat alt inget alls..... Jag kommer på ide efter ide.... men jag kan inte somna.
03:30 stänger jag av tvn.... ligger vaken en stund innan jag somnar.... och vill verkligen inte gå upp när kl ringer 06:45

... jag.... är .... sååååå .... trött..... snark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0