Shit

Vilken morgon!
Vilken natt!
Sömn är en brist vara i det här landet (mitt) och det börjar märkas.
Lustigt hur mycket saker som bara "måste" göras när man egentligen borde gå och lägga sig......
huj huj huj...

Våndas med min käre make över beslutet han måste ta. Han har mitt fulla stöd oavsett, men självklart hoppas jag på det ena beslutet mer än det andra. Men det är hans val, och jag tänker inte påverka mer. Har sagt mitt.
Måste vara jobbigt att vara populär.... I wouldn´t know anything about that ;-)
En annan tanke är ju, om han tar det ena eller andra beslutet.... så erbjuder jag mig att ta hans "leftovers".

Undrar verkligen exakt VAD det är jag ska göra på jobbet på tisdag.... och vad de andra ska göra i mellandagarna....
Inga varor kommer levereras, då det är juletider.... och näst intill allt är slut på lager snart.
Kvar att rea ut är... inget alls.
Ser småleendes på när kunder kommer in och frågar efter kampanjvaror, med kupongerna i högsta hugg..... kampanjen går ut 24/12 och de tycks verkligen tro att det ska finnas ngt kvar.... och många blir sura när så inte är fallet.

På måndag gäller det! Ge mig en anledning!!!!!

Dags för jobb!
Idag tänker jag inte äta en massa godisar...... blä.
Normalt sett brukar jag ha en tendens att köpa hem en del chokladaskar... bara för att det hör till liksom.... men i år så har det varit så mycket godis på jobbet att jag inte är sugen.
Och med arb tider 10-20 blir det heller inget julgodis .....


Kommentarer
Postat av: Nillo

blev visst godis:-)

2008-12-22 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0