påsar... eller kassar.

Efter en mycket kort vaken period på morgonen så anläde jag till dagens arbete.
Visst kände jag att jag var lite pömsig, men blev ändå en aningen chockad när jag såg mina påsar (läs kassar) under ögonen... Holy fuck!

Aja.... bara att gilla läget ;-)

Har ni någonsin känt att ni skulle vilja röja ur allt skräp hemma? Gå igenom vind och skåp... röja ut allt!!
Det gör jag.... Saker och onödiga prylar väller över hemma hos mig, och jag vet faktiskt itne ärligt talat vart jag ska lägga allt.
Jag vill ha rena tomma ytor....    och det klingar då lite fel med en massa onödigt skräp ;-)
Men hur gör man sig av med det?
Tror jag måste ta till mig ngn "utomstående" för att klara av att göra mig av med allt.....
Någon frivillig? Det kommer ta tid.....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Säg adress så kommer jag!!

2008-12-04 @ 14:28:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Cin

Du e en sån darling Daniel :-)

2008-12-04 @ 15:34:19
Postat av: Kattis

Kattis till Eder tjänst ;-)

2008-12-04 @ 17:40:36
Postat av: Cin

Ahhh... Kattis gullunge! Vi tar väl vin till då oxå, så är det lättare för mig att "släppa taget" om prylarna ;-)

2008-12-04 @ 17:55:43
Postat av: Kattis

Dag och tid, jag kommer med stora kliven ;-)

2008-12-04 @ 22:10:29
Postat av: Cin

Skickar iväg mannen och kidsen för en helg ;-) Så fort jag fått ett "ledig helg" jobb :-)

2008-12-04 @ 23:21:33
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0