mysiga julklappar

Sitter, slitet trött, och spanar på aftonbladet.se.
Läser en artikel, och scrollar sedan vidare till nästa.

En rubrik fångar min blick. En liten, i högra kanten.
"Linda Rosing tipsar om mysiga julklappar"
.... varpå mina ögonbryn spänns upp så hårt det går (enda sättet att öppna ögonen just nu) för att se om jag verkligen läst rätt.

Och mycket riktigt.
Den porriga, avtändande, särande, Fadde Xet Linda Rosing skall nu tydligen presenteras med mysfaktor!
Hur galet är inte det?
Hur många förknippar LR med "mysfaktor" ..... hrm, har folk glömt "varför hon blev känd"?
Fast jo... iofs... trots kameror så verkade de ju ha just "mysigt".

För övrigt så är det nu mina kids tur att vara sjuka.
Som tur är, har det inte kräksjuka..... vet andra stackare som drabbats av det :-) (kram Sanna)
Nej, O har sådan blöt hosta att jag inte vill sända honom till skolan. E har ingen hosta, men somnar titt som tätt och klagar på halsont.
Helst av allt skulle jag bara vilja bädda ner dem i min säng, med mina varma mjuka duntäcken och sova där med dem hela dagen.
Varmt..... mysigt....... mmmmmm.......
Nope. M blir hemma med dem förmiddag, sedan Nonno tills jag kommer hem.
Undrar hur man gör när man Vabbar......

Brrrr.... dags att gå ut i kylan.
Teet är slut, och dogsen skall ut på morgonpromis.
Déville har vaknat och sitter i fåtöljen bakom mig..... jag känner hans nödiga blick som stirrar mig i nacken.
ja ja ja ja ja ja!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch ja känner igen det där, här har man varit hemma sen i söndags eftermiddag jobbat sjuk i 1,5 vecka men till sist orkade jag inte.

Haha ja du mysfaktor hmmmm porrfaktor mer då då. Men det kanske är det som är dagens mys ;-).

Mmmm nödiga hundar de har jag me sitter o väntar på att de ska komma o kolla spisen som leder ström , de är extra noggranna nu när de ska bli bostads rätter efter nyår.

Hoppas ni mår bra annars

2008-12-10 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0