ironiskt passande

... så ringde läkaren idag....
Och  berättar att de prover jag tagit inte visar ngt.
Den hjälpsamheten, som var när jag träffade honom för ett par månader sedan, var borta.
Proverna visade inget, därför är det heller inget fel.

... förutom det faktum att jag har ont och inte kan använda mina händer.
"vilka tabletter äter du?" frågar han mig, och då blir jag arg.
Jag äter inga andra än ipren, för de tidigare medicinerna blir jag knäpp i huvet av. Och jag vill inte vara så när jag ska vara mamma oxå.

Aja... remissen är skickad, men de lär inte heller ha ngt intresse i mig eftersom proverna inte visade ngt.
Tillbaka till ruta ett.... ännu en gång!

Men det är inget att tänka på mer.
Den dagen den sorgen. Nu är det bara att vara tills läkarna hör av sig igen......

Just i detta läge, blir det chokladkladdkaka och vanlijglass.... Härligt att jag kan baka iaf.... och när det inte funkar längre, är det bara att skaffa ny utrustning så går det iaf :-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackars du, hoppas du snart får den treatment som du förtjänar så du blir gamla friska du!!

Kram

2008-12-11 @ 22:06:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0