helvetes jävla skit!

Avskyr det här!
Ska det vara så jävla svårt att få .... kunna vara som vanligt?

Alla som känner mig VET att jag är kreativ. De tankar jag får i skallen, förverkligar jag med mina händer. Misstagen är få.... eller .... va få.
Åren med tid som jag lagt ner på speciellt inslagna paket, egentillverkade etiketter och allt pyssel runt det... de åren är förbi.
Än en gång har jag stött på motgångar när det gäller vad jag klarar av att göra med mina händer!

Visst har jag noterat att det är problem med paketinslagning på jobbet... men trodde iaf det skulle vara skillnad nrä man sitter hemma i sin lugna vrå.
Ett litet glas starköl tog jag dessutom innan, då alkoholen brukar göra att smärtan inte känns (låter som värsta alkisen, men det behövs bara en liten liten skvätt ).
Men ändå.
Det gör ont... fingrarna klarar inte av att hålla i pappret när tejpen skall på. Saxen är jobbig att använda.
Som att slå in paket med fingrar som bara hänger, coh lägger sig där de inte ska vara.

Hur i helvete kan det vara så, utan att det är ngt fel??????
Räddas dock av att E har ärvt min kreativitet, så hon får göra vad mammas händer inte klarar... men smällen att JAG inte klarar det själv längre.... är tung!
Jag är 33 år ung............... Känslan "jag kan själv" släpper inte för att man växer upp... man vill göra saker själv.

Helvetes jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0