ajdå...missförstånd

Vissa missförstånd är verkligen asjobbiga.

För flera månader sedan påbörjades min "utredning", prover togs och visade de inget skulle remiss skickas till reumatiker grejset. 
De hade jättemycket, så jag skulle vara förberedd på låååång väntetid.

Eftersom det gått flera månader sedan proverna togs... och jag fortfarande inte hört ngt.. . så ringer jag läkaren igen.
- " Här står det antecknat att du ska höra av dig när du tagit dina prover..." berättar sjuksköterskan för mig.
Och hon fortsätter " ... så nu när du hört av dig, så lägger jag fram underlagen och så får du ringa Dr XXX på hans teletid som är torsdagar... .men inte idag för han är på möte, så det blir nästa torsdag då..."

En vecka till alltså.... och om jag struntat i att vänta alla dessa månader... så hade jag fått veta om missförståndet tidigare.
Suck!! Hur kunde jag uppfattat det så fel?

Morr... aja... men nu rullar det på iaf.... torsdag ska jag tala med läkaren. Tills dess får jag njuta av alla tabletter och julstämningen ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är den svenska vården när den är som bäst. Var glad för den är enligt socialstyrelsen den i särklass bästa. Worldwide. En del är rätt insnöade...

/Limi

2008-12-04 @ 17:57:22
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: Cin

Oh... yes ... I´m sooo happy ;-)

2008-12-04 @ 23:20:23
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0