Ahhhh..... finally!!

Nu ... fan... är ... det ... dags ... för ... Jul ledighet!!!!
Hoooorrraaaaayyyyy!!!
10 dagar med familjemys, middagar och gäster :-)

Maken min har dragit hela lasset inför julen.
Städat donat bakat och fixat.
Jag.... jag har jobbat... :-(
Klätt julgranen har vi iaf gjort nu i kväll, det var jag med på... i år fick den gå i färgerna rött och silver ;-)
En liten jul, med syster -samt hennes familj -  och bror har vi avklarat ikväll, och i morgon kommer käre bror och kör racet med oss.... :-)
Ska baka lite till "the Taikon gathering" i morgon tänkte jag oxå ....

Fick en supernice julklapp från chefen!
En korg med 5 flaskor mumsigt alkoholhaltiga drycker samt en bricka med ostar!
Coola flaskor dessutom!

Kortfattad, trött och nu skall jag ta cider nr 2 för att sedan fortsätta njuta av min kväll....

Jul...? I morgon???? shit, var e julstämningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0