aaaahhhhhh!!!

Nu är det endast 4 dagar kvar.
Efter 6 dagar blir det oxå kul
Kan ni förstå, att jag jobbar Lörd - Tis till kl 20:00 och är inte hemma förrän kl 21.00

Lyckligtvis lär det vara en del folk (ironiskt när alla redan köpt upp alla varor) så det finns saker att göra, men dessa tider fuckar ur traditionerna.
No more säger jag bara.
Tur att det bara är en gång per år.

Fatta, jag glömde bort Lucia här hemma!!!!! Glömde bort!!
Inget pepparkaksbak, ingen glögg just den dagen.
Hur galet är inte det?
Och någon julstämning får man ju inte direkt av vädret heller..... :-(

Snart åker vi iaf ut till stugan... niiiiice!!!
Nu ska jag till jobbet!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Vad gulligt av dig=) David kommer dock hem i morgon runt 17 så de klarar sig tills han kommer, jag går ut med dem på lunchen, tack ändå=)=)=)



Ja, hoppas Ni kan komma, kan bli vilt he he =)

kramar

2008-12-18 @ 11:34:06
URL: http://www.msemsan.blogspot.com
Postat av: DD

stuga?



oj, jag vill också fira jul i en stuga..... utan grannar, bara granar och snööööö



2008-12-18 @ 12:38:41
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0