Vissa....

... bilder fuckar ur bloggen helt.

När man ska försöka lägga om ngt, alltså helt... så är det väldigt svårt. Ändra alla rutiner liksom.
Eftersom den träning jag kört på Déville inte funkar till belåtelse, så lägger jag nu om helt. Enklast hade ju varit om jag tränat dessa metoder från första stund... eftersom det tar lite tid att ändra allt.
Men jag är ju inte direkt känd för mitt enorma lugn och tålamod.... vilket jag får sota enormt för här....

Hur som helst. Jag biter mig blodig i läpparna och tungan för att inte NEJJA på honom. Det är svårt.... allra helst med hans rutiner och den styrka han har... jag far ju liksom som en vante när vi är ute och går.... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0