Vi vann, Vi vann, Vi vann!!!!

Stugan är vår!!
Yes yes yes!
Cinso ska slappa på landet! wooohoooo!
Ta ta ta ta da ta!

Skrämmande tanke att jag var nära på att backa 5000 innan budvinsten!

Till kundernas (jag horar som säljare utan att sälja, är ingen hora) kräk känslor, så dansar jag lycklig på köpdisken... (nä... skojja bara, jag har ingen stege här så jag kommer inte upp).


MERRY NEW YEAR EVERY ONE!!


******

I mitt glädjerus sliter jag sönder nagelbandet på min vänstra tumme, så förutom plåstret på högra handen har jag nu även plåster på den vänstra :-)

****
Har ni tänkt på en sak....

"Ekorr´n satt i granen
skulle skala kottar,
fick han höra barnen,
då fick han så bråttom.
Hoppa han från tallegren,
stötte han sitt lilla ben...."

Om han nu sitter i en gran (Ekorren), hur kan han då hoppa från en tallgren???
Mig vetandes så är det olika träd, båda inom "barrträd" men ändå. Granen har korta barr, tallen långa.
Granen har långa kottar (man kan itne få allt) och tallen har små runda.
Hur tänker man då????

****
Nämnde jag att vi vann stugan???? Eller jag menar... budgivningen på stugan...


Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Gratulerar!

2008-08-26 @ 13:10:49
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Bäzz 1

Don't let your kids read Bäzz.

Postat av: Nillo

nej ungarna skall inte läsa...till för mor endast..Hihihi

2008-08-27 @ 10:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0