Seriöst....

... På sista tiden, så har jag och M kunnat disk igenom en väldans massa saker.
Nu menar jag verkligen disk igenom, färdigt.... inte bara börja tala om det för att inte kunna avsluta disk.
Eftersom det är så mycket som sker, så känns det verkligen bra.
Vi har inte haft problem att tala tidigare heller, men kanske en aning problem till att finna tiden för att verkligen tala klart om saker och komma fram till lösningar.

Visst är det väl så, att förr så kunde det vara konstigt att vara ensam på fest, när alla andra var par... jag menar... i den ålder vi är i... så är det väl inte direkt så att man sitter i famnen och hånglar och singel personen sitter alldeles själv? Snarare brukar det ju vara så att man snackar med alla, och kanske på sin höjd kan byta drägg på närmare håll just i förbifarten.... om man passerar sin partner....
Det borde inte vara något problem väl......
Nu har det gått flera dagar utan att jag fått iväg inbjudningarna... men jag vill att allt ska vara planerat i minsta detalj, så jag väntar hellre lite längre... för att få det perfekt.

Nej.... nu ska jag ta och knalla ut på promis med dogsen.
Jag börjar inte förrän 12 idag, så jag har en del att fixa innan jobbstart.

Yep, har krustång. Tar med den. Och Deo ;-)

Blir det lugnt misstänker jag starkt att det blir fler uppdateringar än så här!

Kommentarer
Postat av: JRani

Haha, det gör den ja. Sorry - ska ändra :) Tacka att du sa till :)

2008-08-19 @ 09:47:31
URL: http://ranir.blogg.se/
Postat av: Rani

Skönt att ha någon man verkligen kan prata med :)

2008-08-19 @ 09:56:06
URL: http://ranir.blogg.se/
Postat av: Cina

Rani : yep, that´s so nice :-)

2008-08-19 @ 10:00:24
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: nillo

Hihi,tack:-)

2008-08-19 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0