På söndag...

Kommer svärmor vara med i TV :-) Det är Italienskt tema på nyhetsmorgon, och svärmor skall sjunga.
Det måste man ju bara gå upp tidigare för att titta på :-)
















I morse vaknade både jag och Min käre make till att Emilia hade gjort iordning frukost.
Hon hade skurit kyckling, rostat bröt och dukat fram allt. Tallrikar hade hon ställt fram... plan tallrik underst, en servett och sedan skålarna för flingor :-)
Hon är så go min bebe.

Vi har hittat en bil till mig oxå :-) En Volvo cross country :-) Det är en super som 2hands bil.
-00
Tonade rutor
Fullutrustad
Turbo (och chippad...hehe)
Silver
Sv skinnsäten
Träinredning
... och DRAGKROK!!

Kommentarer
Postat av: Nillo

vad nice...dragkrok e ju super:-)

2008-08-10 @ 10:55:53
Postat av: Nillo

såklatr att jag läste om Adele nu först..söndag kl 11...jag missade!

2008-08-10 @ 10:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0