Onsdag morgon.....

Det är morgon.
MattePatte är borta på konf.
Det är morgon, efter mycket sen kväll igår.
Klockan ringde, men inte så kraftigt så jag vaknade (ok, jag snoooooozade).
Räddningen blev att larmet på mobilen var ställt på nedervåningen.
Gick inte att snoza den.
Stressigt morgon, iväg med kidsen, ut med hundarna och nu sitter jag här apatisk och skriver fast jag borde göra mig iordning.
Det är tufft.
Det är stressigt.
Jag är trött.
Kidsen är trötta.
... men framför allt. Det är morgon....
... gäsp....

Men... nämnde jag att vi vann budet på stugan??? :-)

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Hmm, påminner lite om mitt ex.

2008-08-27 @ 09:06:54
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Nillo

din mage kan inte må bra:-)

stressa ner..................

2008-08-27 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0