Nu sitter jag här...

... och väntar på att kl ska bli så pass mycket att jag ska åka till jobbet.
Segt som 17 att gå upp kl 07:00... och sänder en tanke till alla människor som börjar sitt jobb vid den tiden, eller t o m tidigare.
Blir tufft när jag (om jag) får ett nytt jobb... att ställa om sig liksom.

Drömmer om stugan.



.. och hoppas att denna är som vi tror att den är. Snart är det dags för visning, så då får vi se....

Déville far runt som en galning och försöker desperat locka Tyson till lek... för att sedan i nästa stund lägga sig ner vid mina fötter. Och sedan upp och iväg igen.
Han har blivit riktigt stor, och är heeeelt galen i barn. Barnen dock, är inte riktigt lika galna i honom.. .då han är lite burdus i sitt sätt att vara. Valpig, med en kropp som en kalv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0