Mina kära läsare :-)

Hur mår ni idag?
Jag känner mig enormt ledsen över att ha svikit er i flera timmar och loggar in på bloggn först nu 16:17
Ber tusen gånger om ursäkt, skall aldrig hända igen... haha

Ne. skojja bara ;-)

Vad har jag gjort i dag då?
Jo, efter att i flera dagar inbillat mig (med både negativa och possitiva åsikter) att jag skulle vara gravid, så strömmar nu skiten ur mig precis som vanligt. Yep. Mensen kom :-)
Ganska skönt faktiskt, men det har ju även fått oss att börja snacka om bebe igen....
Men som vi sagt tidigare, och då detta var falskt alarm, så skall det icke ske förrän vi bor på landet.... OM det sker :-)

Tillsvidare skall vi sno åt oss Zigge så fort vi får en chans :-)

När detta visade sig vara enbart inbillning, så fick jag ett enormt sug efter att städa... rensa liksom. Och det jag flyger på direkt, är självklart kidsens leksaker.
Emilia har fyllt en hel 240liters säck med sina dock kläder och "skräp" som jag kallar det. Vi har även en säck för sopor, dvs trasiga saker.
Så Nelly... Sanna... vill ni komma och rota igenom säcken???

Oliwers rum däremot.... ja... där går det trögt. Lilla mister tycker ju att han ska kunna behålla allt... och det som var i klädkammaren.. som jag redan städat undan en gång tidigare... ja det åkte ut även det.
Så istället för att få mindre leksaker och mer yta... så blev det tvärt om. SUCK!

En sak säger jag bara. FY FAN! vad pengar vi lagt ut på leksaker... saker som inte längre ens är hela.

För övrigt är det alldeles underbart att vara hemma med kidsen, och befinna sig i en grå fantasilös dimma. Sörjan till hjärnan lyckas inte komma på någon annan underhållning än att muta dem till tystnad.
Funkar i ungefär 10 min.
Tankarna går återigen till Family Guy:



Ett av mina absoluta favorit klipp.

Talade med en vän i dag.... och jag har verkligen lust att kasta förbannelser på både hundarna och kidsen som alltid ska hitta på hyss när man egentligen bara vill snacka ifred.
Skulle gjort som jag tänkt igår när jag åkte hem från jobbet... slinka in och ta en rök och säga hej.

Nej... nu ska jag rycka upp mig. Måste städa!!!! Blir galen på all skit!
Dessutom har jag hela dagen känt en "mögeldoft" i köket/hallen och nästan blivit galen då jag inte funnit källan till det onda. Förrän nu.
De senaste dagarna har, som alla vet, det regnat en del. Déville verkar haft en lek, som går ut på att se hur mycket vatten alla hans leksaker tål (ja, det är inte bar kidsen som sprider sina leksaker över allt)... och även denna lilla... trasdocka har råkat ut för samma behandling.
Det är en kraftigt tät virk knådad trasdocka som klarar av hårt tuggmotstånd. Helt gjord i garn eller någon form av tygtrådar.
Denna har legat ute i regnet, tills Déville behagat ta in den..... och det var denna lilla 2 dm docka som stank!!! Bläääääää!!
tur att jag fann den dock, då mitt nästa projekt annars hade varit att slita ut både tvätt och disk maskin.

Nu så... nu ska jag städa igen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sawen

Åh! Det är en av mina favoritklipp med. ÄLSKAR det. Lika kul VARJE gång.

Hahaha.

2008-08-14 @ 18:19:17
URL: http://sawens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0