La la la la....

Såg en person i dag som påminde mig om en situation som fortfarande kan väcka så starka känslor att jag skulle vilja explodera. Kan bara säga det igen... vilka jävla människor det finns!
Fast det finns inget ont som inte har ngt gott med sig.... ;-)

I morse skrev vi äntligen kontrakt på vår älskade stuga!
Dessvärre inte tillträde förrän 1a November :-( Men man får ju se det possitivt... förhoppningsvis kommer gräsmattan vara så nyklippt och inte växa så mycket så jag måste skaffa en gräsklippare det första jag gör :-)
Ser fram emot mysiga höstkvällar m.m... .så nice!

Denna vecka har MattePatte varit borta ganska mycket och det gör min inte så mycket faktiskt... jag har ju kidsen.
Jämförelse med hans 3 rättersmiddagar, gratis sprit, roliga uppträdanden och trevligt sällskap... så är ju det inget alls emot "surfs up" eller "Boog & Elliot", jag menar... nitlotten drar ju han ;-)
Vad är en bal på slottet.....

I kväll är det dags för Emilias middag. Tjejerna skall vara själva (jag bygger lego på övervåningen med Oliwer) och vi får se om de kan sköta sig eller om det blir lika galna som 13 killar hade blivit....

Tänker fortfarande på den rosa "the Cone"...... spännande grej som D.D tipsar om.
Kanske Bäzz1 och DD skulle göra ett test???? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0