Jag tror jag är full....

känns som det iaf... men jag har isf supit bort stunden då jag drack... hrm....
Jobbar gör jag. Trist.
Skallen är tom (och nyheten är??) så jag kommer inte på något att skriva.

Funderar på mina skor..... inte de på bilden... utan de jag har i garderoben. De med riktig klack.
Det finns ju liksom rullator på marknaden så jag skulle ju kunna ha skorna (som jag köpte bara för att ha, i stundens hetta) om jag skaffar en rullator... :-)

Spillde kaffe över produkterna, vilket ju faktiskt är tur, eftersom de står i kartong och kartongen fick kaffe fläckar... haha... "suger ni så kan ni få er en smak på vårt kaffe med på köpet..." haha....

Ne, inget skoj händer. Förutom tanten som kom in. Kan väl ha varit typ 90 bast eller ngt.
Hon var förbannad för att hon hade tagit käppen istället för rullatorn, så jag trodde hon skulle dö när hon klev in i butiken.
Svor som en borstspindel, och jag tyckte det var charmigt. För hon avslutade det med ett sådant där finurlig kärringflin som gamla tanter kan ha.
Rolig var hon iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0