Ikea

Japp.... skulle vilja åka till Ikea.

Sist jag var där... så skulle jag inte ha något alls, men handlade för ca 3000:- på saker som jag i stridens hetta bara var tvungen att skaffa mig.

Däremot nu...  när vi införskaffat vår härliga sommarstuga, så skall allt gammalt (porslin, sängar och dyl) ut dit, och nya saker skall införskaffas till Väsbyhemmet :-)
Det ska vara billigt, funktionellt och stilrent!!!

För övrigt är jag på så fruktansvärt dåligt humör så jag har nada humor idag. Det svarta molnet ovanför mitt huvud slutar inte åska. Och jag letar febrilt efter ord för att lösa problemet....

Morrr!!!!!!!!!!!!!!

Tur att brorsan finns så jag kan spy lite galla över den lilla skitungen. Han är go han, så bra lyssnare... får alltid ta hand om oss bölande tjejer och så morsan på det ;-)
Love u man!!

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

IKEA är bra. Ibland. Bäzz har lite delade meningar om det. Nä, vi jobbar i vanliga fall inte med barn men vi gillar barn. De tycker vi är roliga. Det gillar vi. Barn älskar oss faktiskt. Så om våra nuvarande karriärer inte fungerar som det är tänkt så kommer vi öppna ett Bäzzdagis.

2008-08-29 @ 09:48:31
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Nillo

Ja..vår bror e underbar!

Absolut den bästa!

älskar dig me bror

2008-08-29 @ 10:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0