hehehe... hehehe.

Jag jobbar med min syster.
Igår fick min syster en glass av mig.
McFlurry Daim.
Den var jättegod. Det vet jag, för jag åt upp den.

Min syster hade nämligen lämnat den i frysen... och jag upptäckte den igår. Men igår så tog jag ju en milkshake banan, och var efter det inte så sugen på flurryn.
När jag äter eller dricker shake kontra mjukglass, så är min mage urfuckad för resten av dagen.
Den svullnar upp och jag blir tvungen att gå omkring och småfisa hela dagen.
Sen får jag magknip.
Men det brukar gå över när jag har bajsat.

***

Idag slutar jag fyra... wooohoooool.. vilken lycka!!

***

Sms konversation mellan mig och min man:

- Ville bara säga att jag älskar dig!

- Varför då? Är du döende, eller har det hänt ngt?

- Nej, ville bara säga att jag älskar dig och saknar dig.

- Aha... ok, jag älskar dig med min snutteplutt, det är så tomt utan dig.

***


Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Jag trodde det var självklart. Jag är Snöboll. Bäzz 2 har lite mer diktatorsdrag.

2008-08-27 @ 12:23:29
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0