he he igen...

Lille Olle kom på sin pappa på väg till sängkammaren med en kondom i handen.
Olle som är en nyfiken liten parvel frågade pappan vad han skulle göra.
Pappan blev lite generad men kom snabbt på en ursäkt:
- Jag ska jaga mal.
Då sa Olle:
- Vad skall du göra när du fångat en mal? HA SEX MED DEN??


HAHAHAHHAHHAHAHAHAHA!!!!

Påminner mig om min egna lilla kära broder, när han var ung, som sa till vår pappa:
(based on a true story, nothing is fucking fiction)
- Pappa, parar sig människorna också?
- Ja, svarar pappa, som tror han slingrat sig ur denna disk på ett smidigt sätt......
- Näähää, säger min bror, De knullar!!!!!!!!!!
Tror min far hade ett och annat att lära sig från min bror...

hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0