hahaha... fann mer roligt i den mappen...


Yep, det är jag!! i 7an eller 8an tror jag... hahaha. Notera den fruktansvärt (!) vackra blå kajalen och mascaran...



Och jag har varit blond.... (jag fnissar hysteriskt, skitskoj ju)
Vovven på magen är söta Athene, så bilden borde vara ca 11-12 år gammal.


HAHAHAHA!!!
Det här är lillebror (alias, nehe...de knullar)... and I will be soooo dead!!
Athene igen... alltså typ 11-12 år gammal bild... hahaha


(Ett ljud som jag antar var ett skratt kom från min strupe... ) Har jag tråkigt eller... haha....


Barely awake (2002)


Mina pluttisar... vänta nu, är det ett stryptag hon har på honom ...öh.... (2002)


ihhhhihihihihi... min make... hahaha... vilken ung kille... hahaha. Mi man!!


Åhhh... min lilla systerdotter... hon är 15 nu och jag misstänker att hon ungefär skulle vara lika glad på mig som min käre bror över denna bild. Får se vem som har ihjäl mig först... mwoahahha!!!


Emilia. Bilder säger mer än 1000 ord....



Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Fråga Bäzz 2 om chokladen. Men jag vill också ha en liten present när han kommmer hem. Du, du får ett inlägg dedikerat till dig istället.

2008-08-25 @ 21:46:02
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Bäzz 1

Jopp, vi har legat på den listan sedan i fredags. Ganska trevligt. Mycket gratistrafik som hittar till oss.

2008-08-25 @ 21:48:46
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Cina

tssssss....näääääää

2008-08-25 @ 21:51:17
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0