Haha...........

Om jag - efter att du sagt "Hej" till mig, och vi kanske haft en konversation ibland - kallar dig vän och tror att vi är bästa buddies, då får du mer än gärna skicka mig till dårhuset på en gång.
Vänskap är för djupt för att missbruka på det sättet...
Hahaha!
Kalla mig isf gärna även grymt desperat.

Ändå ser man folk runt om som gör det hela tiden.... I wonder why!
Är det dålig självkänsla som gör att man målar upp en fasad som inte är sann, eller är det ett sätt att övertyga sig själv om att man är omtyckt?
Våga be folk fara åt helvete om de förtjänar det, istället för att fjäska!

***
Funderar på att gå ner till "popcorntjejen" och kika på lite smink. Det possitiva är att makeup store är jävligt litet, så allt finns kompakt.
Hatar att shoppa, men ibland (typ var 5e år) kan det vara dags att byta ut prylarna innan någon kommer från "rent hus" och tar bacillprover eller odlingar på sminket som ligger.
Kan ärligt säga att jag vet att det är gammalt, då mascaran klumpar sig och ögonen rinner så fort jag sminkar mig.... men det är mycket onödiga pengar för att bara använda någon gång ibland.
Kanske iofs skulle använda det oftare om jag hade nyare... hrm....
***
Schmutt!!


Kommentarer
Postat av: Bäzz 2

Tack. :)



Just writing whats on my mind. Oftast inte alls det jag tänkte skriva från början. Lycka till m sminket!

2008-08-31 @ 12:48:14
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Bäzz 2

Smart. Delegering rockar :p



Det funkar inte det när det gäller träning dock, så nu ska Bäzz dra till gymmet. Trevlig söndag!

2008-08-31 @ 13:10:00
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Nillo

Typ:du e sååå snäll!!!

Och du jag går inte bakom ryggen på dig..jämt,bara oftast!

2008-08-31 @ 14:44:00
Postat av: Cina

Nillo... Yep, typ... huvudet på spiken! hahaha!

2008-08-31 @ 14:45:45
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0