Grrrrrrrrrrrrrr

Efter att ha klarat mig så himla länge utan smärta... så sitter jag nu här med värk från fingertopparna ner till tårna.
Så det blir inte så mycket gjort av "hantverk" idag... och inte heller kan jag rensa ur förrådet.
Men icke att misströsta, då jag vet att utredningen som pågår kommer med tiden iaf ... om inget annat... leda mig till rätt form av smärtstillande..
Smärtstillande som inte hindrar den kreativa sidan :-)
Finns alltid ljus i tunneln :-)

Dessutom ska jag i dag införskaffa mig gummistövlar och regnställ :-)

Funderar på vad vi ska äta i morgon. Syrran och hennes familj kommer, samt bror och hans familj.

Om ni läser detta.... så ta med varma kläder... för oavsett väder så kommer vi försöka sitta ute ;-)

Let there be some light

***
Min 9 åriga dotter snor mina kläder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0