Ett, två, tre, fyra, fem......

och så kan man fortsätta ända tills kl är 11 och det är dags för mig att åka till jobbet.
Men å andra sidan skulle det vara ganska trist att bara fördriva tiden med att räkna.

Jag skulle kunna fixa med tvätten - trist.

Ut med hundarna - redan gjort.

Röka - Inte röksugen.

Sova mera - riskerar att inte vakna i dag.

Klippa gräset - skiten växer ju ändå upp igen och det blir mer kryp att fota om jag låter bli.


Piiip Piiiip Piiiip surr surr surr - vibrationer som ger brutalt dåligt med tillfredställelse....
Där lät anledningen till att jag är så apatisk och inte känner för att göra ngt.
Mina försök att finna bakgrund till budgivare 2 och 3 misslyckades, och budgivare nr 3 har nu gjort sitt move... och ligger nu 5000 över oss!
När mobilen blippar till, stannar mitt hjärta (paus typ) och jag vet itne om jag ska våga titta.

Nu står jag lite i valet och kvalet i om det är värt det. Eller om vi ska lägga oss.
Inte för att summan är för hög, utan för att jag inte pallar psykiskt längre (är ju lite lättstött liksom). Dessutom är ju MattePatte på konf idag och i morgon så jag får ju inget stöd där.
I´m all alone!!! Vad göra?

Det ena eller det andra.
Om jag gör det ena, så kommer både det ena och det andra att upprepas.
Om jag gör det andra kanske jag kommer ångra att jag gör det andra och itne det ena.
Men om jag inte gör ngt, så kanske både det ena och det andra driver mig till vansinne innan jag kommit till beslut om varken det ena eller det andra... eller kanske t o m det tredje.

Smsade Sicilienaren för 5 min sen, och nu ringer han.

(pausmusik för att rädda läsarna från allt för många inlägg)

Jo, vi går vidare.... håller oss till max beloppet som vi sade från början. Men jag är sur.
Egentligen vill jag inte lägga mer... och jag vill inte lägga mig. Jag vill HA!!

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Menar du Soundtracket till Bergmans film tystnaden?

2008-08-26 @ 10:42:51
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Bäzz

Skulle också vilja vakna till tystnaden, eller kanske för att någon puffar på mig lite lätt. Eller kanske för att jag får en stor smetig tunga i ansiktet.

2008-08-26 @ 10:49:14
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Nillo

Förstår dilemmat!

Tänk bara possitivt!

Missar man en kommer alltid en ny!!

Inte värt att gräva ner sig för det materiella!

(Miljoner stav fel:-))

2008-08-26 @ 11:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0