Blä blä blä...

Tacka vet jag matlåda!!
Jag gillar itne alls tanken på att slösa så enormt mycket pengar på lunch. 75-80 spänn i genomsnitt... ännu högre om du önskar "bättre" mat.
Och vad finns då kvar... jo, snabbmats kedjorna som MCD och BK... och hur gott är det på en skala?

Jag har nyligen vräkt i mig en lunch som heter Big king meal.
Inte alls kul, då jag egentligen ville ha en fräsch nyttig sallad.
Men vart finns det här i Täby?
Säkerligen finns det, men jag har inte direkt ngn lunch tid och absolut ingen vilja att kuta runt hela täby centrum för att se vart jag kan finna, och sedan prova mig fram för att se vilken av dem som smakar bäst.
Nej, tacka vet jag lunchlåda! En vanlig hederlig matlåda!!

Blä blä blä för snuskmat!!









































.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja herregud, mcdonalds är så jävla äckligt. Dessutom är det ju inte så överdrivet billigt heller, kostar ju i alla fall en femtiolapp att käka där, liksom. Blir en del på en månad.

2008-08-25 @ 08:50:19
URL: http://intefanny.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0