Biokvällen.......

Mysigt med min härlige make, restaurang och biobesök :-)
I sin vanliga ordning, så kan jag ju inte sluta äta bara för att man blir mätt.... utan sitter och småtuggar i mig maten bara för att det är sådan mysfaktor i det hela... småprata och tugga.... niiiiice!

Ca 30 min efter avgång från restaurangen så inser jag ganska så fort mitt misstag.....
Magsäcken fullkommligt skriker om platsbrist och kastar förbannelse efter förbannelse efter mig. Varenda nervtråd i närområdet skall skrika sin åsikt.
Tråden till knappen i byxorna är nära bristningsgränsen.... men håller sig kvar på plats kvällen ut.... puh.
Men det var gott ;-) och mysigt :-)

Filmen som vi såg.... Arkiv X.... kan jag inte rekomendera. Det var en ok film, att kika på DVD.. men fel som biofilm. Att dessutom kalla den Arkiv X enbart av det faktum att Scully och Mulder var huvudpersonerna kändes oxå sådär.... efteråt... under filmens gång var den fortfarande ok.

 

Dock så njöt jag i fullo (inte min magsäck och nerverna där runt....) av att halvslumrandes sitta bredvid min käre make och hålla handen :-)

Love u man!!
(fuck u marcus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0