Billig påverkan

Har på sista tiden inte haft så stort rökberoende, så jag går och tar en cigg när jag blir sugen.
Idag tog jag min första cigg för dagen, kl 15 .... och WOOOOHOOOO VILKEN NICKOKICK!!

MEN... det var riktigt äckligt så jag kanske borde passa på att minska ner ytterligare och till slut sluta helt... hrm....

Värre är det med sockret... jag har riktig abstinens efter chokladbollarna som min chef så fint införskaffat en hel låda ... och denna står öppet och ropar  "ÄT MIIIIIG".

VILL SOVA!!
Hade problem att somna i natt igen... bara det att dagen i dag är extremt långt ifrån personligheten som jag var i går....  Jag är nu trött, virrig... och inte alls trevlig. (jag helt enkelt)... hahahaha

Seeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0