Åh fuck, Åh fuck, Åh fuck!!!!!!

Jag gick och lade mig vid 12 tiden... men kunde inte sova.... Nu är kl 02:34 och paniken smyger... (nej, den har slutat smyga.. paniken är här!!) sakta över mig.
Jag ska ju upp och jobba i morgon!!!!!

Min energiska städning, plockning och fixning som pågick aktivt i 5 timmar efter jobbet i dag... lämnade sig spår i min kropp bestående av endorfin... som vägrar lägga sig.
Mina ögon är så trötta, att de ömmar och går nästan i kors... men jag kan inte sova.
Har legat och vänt och vridigt mig, men kan fortfarande inte sova. VARFÖR?? Haha

Sista desperata försöket är nu att jag sitter här... halv tre på natten, innan jobb... och tar mig en drink!
Hur galet är inte det?
Som tur är får jag ju iaf sällskap av min tvspelande man... brrrrrrrrmmmmmmmm (bil spel eller)

Tvivlar starkt på att jag kommer vara lika uppspelt i morgonbitti... mwoahahahahahaha!!!!

Good night amerika (kanshe sha säga shweden)... where ever u r
(gammal goding, sug på den ni! Vilken serie återkom denna kommentar i varje slut (utan parantesen dock)????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0