Mycket ska man se och höra...

Dessa slog igenom i Brasilien (Nääähääää) och kommer snart till Sverige.
Visst... Det kan vara ok på bild, men hur praktiska är de egentligen?
Tänk alla de som använder argumentet: " Jag har inte kroppen för det, men klär mig som jag vill och som det känns bra".... I detta fall MÅSTE de väl iaf inse, att byxorna inte ser lika bra - inte ens i närheten - ut på en person med celluliter upp till midjan och egensnickrade bilringar lite var stans...
Och man får ju verkligen hoppas att dessa brudar inte är bohemfolk, att de verkligen håller efter och ansar busken för allas trevnad och hygien... ;-)

Fan ... om jag skulle ta på mig dessa, så skulle jag inte kunna finna snöret för att knyta upp dem sedan... dvs... den ynka lilla tråden på trosorna skulle gömmas inne i... mina kurvor. hahahaha!!!!

image47

Artikel

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha ja du , du är inte ensam om att ha de problemen du vet ju hur en annan ser ut och om du är smal i jämförelse med mig så ja. Jissa hur en annan skulle se ut . Haha skulle nog skrämma många på flykt

2008-04-25 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0