Yes yes yes!

Två timmar och trettiofem minuter!

Så lång tid tog det för mig att räkna ut ETT tal!
Tror det är mitt rekord.

Ett tal kvar av samma kaliber, och sedan in med uppdraget.

Sen ska jag kolla upp en del saker, för det här går inte runt.
Sonen sa till mig idag:
- "Jag ser hellre att du är borta och jobbar, än att du är hemma och vi inte får störa dig"
Jag har en del att fundera över. Inte själva grejen, utan snarare hur jag skall lösa det på bästa sätt....

Kommer jag tvingas lägga mina studier åt sidan?
Familjen är viktigast, även om det gör grymt ont att ge upp drömmen.....



Kommentarer
Postat av: Tina

Du behöver ju inte ge upp drömmen, den finns kanske lite längre fram i tiden bara. Sänk tempot vännen och njut av livet och familjen utan stress <3

2011-09-26 @ 13:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0