Wowsers....!

Helt slut i skallen och fortsätter det så här kommer jag nog åka på en hjärnblödning snart!
VARFÖR pressar man sig så mycket själv, av nervositet... och varför blir jag så handlingsförlamad när jag blir nervös?

Allt låser sig och hjärnan funkar bara i små små korridorer inne i skallen.
Blir så arg, måste komma på ett sätt att komma ur det snabbt.
Sker ALLTID när jag känner mig osäker inför främlingar och det är ju just vad mina lärare är....
Eftersom jag aldrig tidigare talat med dem( pluggar ju mest nätter) så har de muntliga varit de första tillfällena att snackas vid.
Då sitter jag där, pressad med vad jag anser att jag ska kunna och även om jag KAN DET så blockeras tankarna av nervösa barriärer utan insyn!
Gaaaahhhh! (fortsätter jag med det ordet... är det ett ord?)

Hur som.
Även Engelskan gick bra: VG!
Av hela realian som jag ögnat igenom idag för att hålla minnet färskt... eller njae... hela var det ju faktiskt inte då jag totalt glömt att jag slitit ur de två sista sidorna för att ha med mig i fickan vid ngt tillfälle... så de låg inne i Jonas i tryckt förvar.
Men... Av hela realian, så var det frågor på just det ämnet... det som stått på de sista två sidorna.
SydAfrikas historia.
Den är enkel.... men när jag insåg vart frågorna ledde och kom på att det inte var ngt jag hunnit läsa igenom nu på morgonen, så fick jag panik.
Återigen... som tur är så snackade vi lite och vips, så lossnade det ;-)



Puh... tuffaste ämnet kvar, samtidigt som det är det intressantaste också ;-)
Efter det är det nya kraft tag... och lektioner som börjar redan på måndag.
Mina skolböcker?
Njae de lyser med sin frånvaro......


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0