What´s the point?

Ibland... bara ibland, kan man ju ifrågasätta sig VAD det är som är viktigt i livet.... Allra helst när man är omringad av onödigheter.

Vad är meningen med att ha en massa prylar om man ändå inte hinner använda dem?
På sista tiden har vi sålt av en massa saker, många helt oanvända och somliga t o m helt oöppnade.
Hur galet är inte det?
Kunde ju likaväl tagit pengarna och eldat upp dem!

Ex Vad är meningen med att jag sitter och skjutsar kidsen till skolan i en stor jävla BMW?
När en mindre bil skulle vara bra mycket mer praktiskt för ändamålet, och säkerligen inte kosta hälften så mycket pengar.
Visst... JAG ÄLSKAR BILEN!
Ju större bil, desto bättre.... men om jag verkligen tänker efter... så behöver jag det inte.

Nej, nu får det vara slut med alla de här onödiga utgifterna (choklad ÄR inte, och kommer ALDRIG bli, en onödig utgift).
JAG vill annat med livet, och då får familjen "vilja" det också....



"sooophööögen har taaaalaaat"
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0