Värsta Matchen!

Tog en paus på kvällskvisten och hoppades på att frisk luft skulle råda bot på huvudvärken, men icke.
Vad jag däremot fick känna var hur tävlingsinstinkterna gick på högvarv och det var nästan snudd på att jag själv blev sugen på att hoppa in och spela (jag sa nästan...).

Det var "MammaSonMatch" mot Vittinge IK!
Jag är grymt glad över att jag gick dit!
Dels för att träffa alla, som jag annars inte hinner träffa för att jag alltid, a l l t i d måste plugga (kan inte skylla det på någon annan än mig själv för tillfället, men ge mig lite tid så kommer jag på ngt. Jag är ju Svensk, klart att det inte är mitt fel att jag valt att studera... inte heller är det mitt fel att jag MÅSTE läsa in dessa ämnen, för det var ju INTE jag som var så lat och skoltrött att jag valde HK istället för ngn annan linje där man faktiskt fick lära sig saker....).
Men även för att det dök upp en lösning på vårt dilemma!
Så om lite mer än 2 veckor slipper vi pendla med mini till Väsby och jag kan öka upp studierna till 100% igen!

Brudarna kämpade på som attan!
Jösses vilken match!!
Några män var iofs med och spelade också, men det är ju inte mer än rätt... då man faktiskt delar på bördan... och maken i det här huset är ju den som har den kvinnliga hjärnan... så han gjorde även sin medborgerliga plikt och spelade för mammorna.

Nu på lördag är det galej i parken.... och jag VILL verkligen vara så långt kommen i mina räkningar och jag VILL verkligen att någon kan passa kidsen så vi kan gå dit en sväng....

WordFeud!
Bästa poängen hittills: 234 poäng på TEXTAR!!
Sug på den ni, ganska stolt faktiskt...

NU mera Matte!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0