Tack och lov!

Kidsen, nr 1 och 2, hade frilufsdag idag och skulle sova i tält nere vid badet.
Eller... Nr 1 skulle sova och nr 2 skulle hämtas vid 21.00

Men som tur är så ville båda hem när det var dags för hämtning.
Tur, eftersom det blåser som satan just nu. Så mycket att vår paviljong, som knappt går att lyfta på två man, hade flyttat sig 1,5 meter över altan och soffan hade nästan blåst helt av altan!
Jag lider med de som fortfarande ligger kvar i tälten nere vid badet och hoppas innerligt att de "blåser av" hela tältgrejen innan det händer ngt.

Samtidigt har de haft hysteriskt roligt, så blåsten är bra tragiskt......

Ang studierna så börjar paniken banka riktigt hårt på portarna, då det inte finns ork att studera på nätterna, ingen tid att studera på dagarna. I helgen är dessutom maken borta, och jag har ett prov på måndag samt ett annat prov en veckan senare..... men ingen tid till att plugga.
Tystnaden från de som har hand om barnomsorgen ekar......
Tack och lov att jag inte varit arbetslös och skulle fått ett jobb.... det hade jag garanterat blivit av med isf.....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0