Ny önskan...

Trots att min tidigare önskan om 48 tim dygn ännu inte infriats, så skulle jag nu vilja önska mig en fortsättning på denna önskan.
Jag vill numera ha MINST 58 tim per dygn!
Detta för att jag, som absolut inte skulle ta på mig mer saker, har fått ytterligare saker att lägga ner min tid, som jag inte har, på.
Utöver det, så har jag dessutom en vilja som är brutalt stor som vill ha ett träningsflås för att orka hålla igång med kidsen.

But no.
Still no 48 tim, och still no träningsflås.
I dag tvingades Emilia skippa IB träningen och på lördag kan hon inte vara med på FBmatchen.


... och sedan var det en jäkla massa andra saker jag skulle skriva om, men som jag redan glömt bort. Man skulle kunna tro att de för den sakens skull inte är av vikt.... men så är inte fallet.
Snarare är sannorlikheten större att det skulle vara av vikt... annars hade jag inte bemödat mig att lägga in dem på arkivering....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0