Luuurad!

20.51 tog jag beslutet att gå till sängs eftersom jag känner mig trött och hängig. Kidsen sov och studiedag i morgon.
Soft!

23.34 inser att jag borde tagit min biologi bok med mig, så kanske jag hade haft en chans att somna också.....


Sett en kåk jag blivit kär i.
Stor, tom men med massor av möjligheter....
Har tittat på det många gånger, och jag dras verkligen till det.
Jättevackert!!

Och massor av rykten...
Där ibland att det är ett gammalt jaktslott som är så hemsökt att ingen vill renovera det....
Suck!
Just My luck...... Forts spana på det dock....

(ogillar att bilderna blir så stora utan att jag kan påverka)

Försökte zooma, men så fort jag gjorde det var det som om solen bländade. Får fota närmare en annan dag....



.


Kommentarer
Postat av: SAtu

Det finns massor av spännande historier om detta ställe =) men jag kan gärna flytta dit mer er. Vi behöver också större. Får inte plats med Robbe snart =) KRAMAR

2011-09-28 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0