Jag... vill .. ha

Tillägg till mina "nu ska vi sluta bränna pengar på onödiga saker" inlägg, så måste jag ju bara skriva:



Jag vill ha en sådan vedbod som min morbror har!



Exakt en sådan vill jag ha.
Och så vill jag ha en grillkåta, så man kan sitta och mysa oavsett väder och vind!

Men jag tänker inte bygga dem själv (även om frestelsen är stor) utan måste då köpa dem. Och det är inget måste.... men jag tycker de är coola... visserligen måste vi ha mer större vedbod, och de vanliga i SE är så jävla fula.
Usch... vilket dilemma.....

Men å andra sidan.
Om jag inte bränt pengar på en massa onödigt skit, så hade jag kunna köpa mig dessa saker......





Fann samtidigt världens underbaraste kort på mina små älsklingar som jag just nu saknar fruktansvärt mycket!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0