Ingen studiedag idag

Nepp
så är det.
Idag blir det inga studier förrän i kväll.
Inte för att jag inte behöver plugga, för jag fattar fortfarande inte ett dugg av de frågorna som står på provet som skall vara inne senast på tisdag... och samma känsla kommer sannorlikt att vara kvar hela tiden fram tills jag får provet tillbaka.
Sen är jag bara missnöjd, men det är ju en ny känsla iaf.

Maken har fått massor gjort på jobbet.
Inga möten, inga samtal och inte en massa skit att mecka och stressa med för att få tiderna att gå ihop med familjen.
Dessutom har han helt sluppit samtal från en hysteriskt stressad fru som tycker att han ska lösa hennes problem från 10 mils avstånd, och det kan ju ha hjälpt honom till frid det med.

En bra dag med andra ord.

Bebisburen till kycklingarna är iordning gjord och jag såg även ällingarna ute på strospromis i hönsgården idag. Eftersom det ändå inte blir några studier och jag har lite tid över, så kanske jag ska passa på att duscha och raka ... benen. Fick en enorm känsla av samhörighet med Luletovan när jag läste hennes inlägg här om dagen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0