BumpKlump

Stor GIGANTISK klump i magen.
Uppdraget är inskickat.
Den absolut sämsta prestationen jag någonsin gjort!
Hur jag än vänder vrider och gör, så finns det ingen sportslig chans för mig att LÄRA mig uträkningarna så jag kan använda dem till att "tänka själv".

Kanske är jag bara extremt jävla korkad, men jag klarar det inte. Sid 1-72 + ca 20 sid i fördjupningsuppgifter, och endast 24 tim om dygnet (samt en hjärna som vägrar assistera när det gäller arkivering).

Nu har jag iaf gjort det. Skickat in ett ofullständigt prov.
Har till 23.59 på mig, men då jag bara har barnhjälp idag, fredag och en dag till (kommer inte ihåg vilken) så måste jag lägga lite tid på biologin också, som jag har prov på om en vecka.

Båda de kurser som jag läser just nu är på 50 poäng.
Hur i helvete kan man bedöma att dessa är på bara 50 medans alla andra i raddan är på 100?

Min fundering går på om det skulle underlätta att köra lektioner inne på skolan.....


MEN VA FAN!!
Sitter i telefonkö till Unionen, och skall nu vänta här i 10 min.
Jag går möjligheten att, genom att trycka # få dem att ringa mig ist ....
Men när jag trycker där, så svarar rösten bara:
- "Just nu kan vi inte ringa upp dig, då kön är full"
Eh... ja, är det inte typ just därför man ska bli uppringd?
Om det inte varit kö, så hade jag väl utan problem stannat kvar i telefon eftersom jag då TALAT med en handläggare......


Inte tid för lunch, inte tid för städning, inte tid för personlig omvårdnad, inte tid för tårar, inte tid för umgänge, inte tid för läsning, inte tid för att leva.
Varför skall det vara så svårt att engagera sig i något? Varför funkar inte min skalle som alla andras?
Jag kan väl åtminstånde få ha NORMAL kapacitet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0