Bromskloss

Trots att det är så stressigt så jag håller på att spy, så inser jag att jag kan inte hålla på så här i evighet.
Nu har det kommit fram en lösning fram tills dess att vi får barnomsorg, och om allt går som det skall så kommer jag kunna börja vrida ner tempot om ett par veckor redan.
Puh.... gäller bara att stå ut tills dess.
Gilla läget och bita ihop.

Ja, jag är svinigt trött.
Nej, jag kan inte planera och minsta lilla fråga - även om det är ett erbjudande - kan få all min planering att rasa. Så är det, och jag vet om det.
Men jag gör så gott jag kan och ingen förväntar sig något mer av mig än kanske ett leende "hej" och all annan press som jag har över mig kommer enbart från mig själv.

Man lever bara en gång, och det blir bara som man själv gör det till.
Inte leva i det förflutna, inte leva i framtiden.
Utan det är NU det gäller.
Här och nu!
Vad är det för mening om jag inte lär mig njuta av det jag har?

Så... lite självinsikt så här på kvällskvisten innan det är dags att gå igång på Matte...
Matematiken alltså.


21.00 och NU kan jag äntligen sätta mig ner med Matematiken för idag.
Men det är ju positivt.
Jag har ett glas vin....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0