Alltid är det ngt.

Det är väldigt mysigt att bo så här på landet.
Oavsett väder.

Började morgonen med att pussa Phipi "Hejdå" då hon skall tillbringa dagen i Väsby med sin farmor.
Det blev många pussar, eftersom det tydligen är en väldigt rolig grej det här med att säga "hejdå" till mamma.
Sen iväg med de äldre, efter att ha pusslat med skjuts till träning, och sen var det tänkt...
... iaf i min skalle....
.. att jag skulle koka mig en kanna kaffe och sjunka ner i biologiboken.

But noooo....
Får ett sms (tur det iaf, eftersom sonen ej har mobil längre) från läraren att sonen skall ha badkläder med sig.
Gaaahhhhh!
Packa och iväg.

Kaffet får vänta.
Men sen skall jag njuta av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0