Ogillaknappen *klick*

Jag ogillar verkligen att bilderna blir så stora när man mobilbloggar.
*Need to say no more.... *



Nu är kl 14.48 och jag har betat av sista kapitlet, sista självtestet, labbet och även alla frågor utom två på provet. Det hålls en aningen tillbaka av mig, att nämna att jag faktiskt inte besvarat frågorna så där övermäktigit superbra.
Inte tillfredsställande alltså.
Så till listan "kvar att göra" ingår även att dubbelkontrollera svaren innan jag skickar in dem, förutsatt att jag slipper huvudvärken och kan tänka bortom dess murar.

Yep, så är det.
Alvedon, dunderförkyld trots otrivin menthol upp i näsan och med en huvudvärk utan dess like.
Trött som en gnu efter kraftansträngningarna (som om det skulle varit ngn skillnad utan dem), men skall hämta kidsen om 30 min så jag tänkte faktiskt passa på att blunda i 15 min.
Funkar inte det, tänker jag blunda i 1 timme när de hämtats ;-)

Sen ger jag mig själv max 2 tim att göra klart och dubbelkolla provet (I wish) för att sedan ha en mysig kväll med mina ♥snuttisar!!

Wish me luck!!



Kommentarer
Postat av: FANNY (:

Vilken härlig blogg(:

2011-10-04 @ 15:29:31
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0