Avundsjuka?

Artikel

Skulle irritationerna över hennes uttalanden vara grundade på avundsjuka?
Nej du tanten.
(Blogg)
Jag är inte det minsta avundsjuk på henne, att hon vid 51 års ålder går lika kutryggad som en gammal tant som passerat bäst föredatum för länge sedan.
Möjligtvis är jag glad för hennes skull att hon lyckats ta sig till Hollywood (även om inte bor i de "bra" området) och lever ett gott liv (som ensamstående, fanatiskt kristen mamma till ett stackars barn som inte får utvecklas till egen individ med egna tankar) och kör en KIA. Hon har trots detta lyckats ta sig till Serien "Svenska Hollywoodfruar" vars enda kriterie (förstår jag nu - trodde tidigare att det hade med blonda flickor som lyckats gifta sig rikt och överleva även skilsmässor) är att man skall vara boende i Hollywood.
Men avundsjuk... nej!

Skulle jag vilja flytta till USA så skulle vi säkerligen kunna göra det.
Men mina val skulle inte bli Hollywoods slum, och inte heller skulle jag välja att köra en Kia. Iaf inte om jag ville att folk skulle se mig som "lyckad i Hollywood".

Samtidigt förstår jag faktiskt inte folk som lägger ner tid på att skriva hatmail och trakassera folk på FB.
Jösses, det visar ju bara att man har ännu mindre liv än den som är lägst av de lägsta....
Skaffa sig ett liv istället och förstå att hon är i TV just av den anledningen till att hon väcker uppmärksamhet.
Kolla inte de andra individerna som är med i Serien, så förstår ni väl att deras liv är en aningen annorlunda intrutat, och den enda skillnaden från många andra människor är att de är i tv och deras uttalanden finns i media.... annars kan jag garantera att dessa härliga exemplar även finns i verkligheten!

Det finns folk till allt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0