Phipi: Kalasdag!

Idag var det dags för kalas!




Jag hade på mig min superfina rosa klänning med rosett och bolero, som jag fick från GF och GM i julas.



Vi hade dukat fram (på golvet, eftersom vi brukar sitta på golvet) Jordgubbar, melon, päron, vindruvor och kakor.




Efter ett tag fick vi tårta, och vi fick servera oss själva.
Men det var bara några som visste hur man verkligen skulle göra.
Själv ville jag inte bli kladdig så jag gick iväg och satte mig i fönstret.


Jag måste säga att jag gillade H´s stil mest ;-)

Senare på kvällen kom mormor och morfar och grattade mig. De har varit i Spanien så vi har inte träffats på jättelänge :-)
Men sen orkade jag inte så mycket mer utan slocknade som en stock vid 19 tiden. Då hade jag redan vaknat efter att jag slocknade bums vid 17.30... vaknade till då jag hörde att mormor och morfar fortfarande var kvar, men sen somnade jag om i mammas famn...
Puh vilken dag!!

Kommentarer
Postat av: Aidai

Ge en stor grattiskram till Philippa från mej!! :)

2011-03-21 @ 08:30:14
URL: http://mikida-aidai.blogspot.com
Postat av: Nillo

Åhhh vad jag hade velat vara där...UNDERBARA bilder!!!

2011-03-21 @ 10:37:04
Postat av: Sjöman

Grattis i efterskott önskar hela familjen Sjöman

2011-03-21 @ 12:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0