Väsbybesök!

I dag var det dags att hälsa på GN i Väsby. Phipi och jag drog iväg tidigt, men fick på vägen höra att det varit en tuff natt för GN så vi stannade till i Centrum för att fördriva lite tid medans hon sov...
Och under den tiden så lyckades jag bli fullständigt attackerad (Jag lovar lof att jag inte medvetet köpte dessa prylar) av ett nytt skydd till fånen, en söt tunnare mössa till Phipi och Phipi kängor... som visserligen var nästan 3 cm förstora, men såååå söta.... och nästan som mammas (mina).



Runt lunchtid ringde G och sa att GN var redo för att ta emot besök, så då drog vi dit.

Minst en gång i veckan skall vi nu försöka ta oss dit så GN får chansen att följa med i Phipi´s utveckling. Förutsatt att båda vi och GN har fått sova.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0