Jag vill också!

Idag fixade E till sin tatuering på benet och bokade samtidigt upp en ny tid för ytterligare fix. Jag blir så grymt sugen och min hjärncell börjar ensam fixa ihop lösningar på hur jag skall kunna fixa undan ett par tusen för att avsluta min ryggtatuering, fixa den i nacken och en på benet.
Sen får vi inte glömma de piercingar som jag längtat efter i flera månader.

Av någon anledning tar det emot lite att använda pengar till detta, när vi har så mycket som skall fixa på tomten i vår :-(

Tror jag får ta till den gamla metoden och hoppas att den funkar... helt sonika lägga mig ner och sparkande skrika att jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!
Sen får jag hålla tummarna att den ännu fungerar som sagt... efter 30 år ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Du får önska dig pengar till det i 40 års present, för du är ju snart där... ;)

2011-01-31 @ 22:30:45
Postat av: Emelie

& så jävla snygg jag blev sen då!!!

Beach 2011 kanske ska se upp ändå?! :-)

Känns super att äntligen få göra denna tatuering, som jag har väntat...

Både på vår kära M och att sedan få föreviga hans namn och mina känslor. Najs!

2011-01-31 @ 22:31:03
Postat av: Cin

Tina: No comments to you ;) när jag återhämtat mig från min åldersnojja så skall jag ge dig svar på tal.... Men just nu flyr jag påståendet!



Emelie: Gooosh! Jag är så avis!!!! (sparkande hjälpte inte, han tog ist fram den vita jackan med spännen ;)...)

2011-01-31 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0