500 18 gånger eller?

Det är kärestans tur att lägga Phipi.
Igen.
Jag tog första halvåret, han tar resten av hennes liv.
Utan rättvis fördelning fungerar det inte. För jag är alltid trött.
Lägger jag henne, så somnar jag.
En fredagskväll så här i slutet av veckan kan det tyckas opraktiskt.
Allra helst om det är en inbokad... "myskväll"(inte för att jag säger att det är det... jag säger bara OM det hade varit det. OM.)

- "Om jag somnar får du väcka mig. Vill inte sova mer än en power nap!"
Okay....
... Men nu har jag varit där inne 4 gånger och väckt honom.
Varje gång tittar han upp och säger: "Jag är vaken" och somnar sedan om igen...
Känner mig en aningen förvirrad inför det... då jag vet att han om ngn timme kommer säga:
- "Varför väckte du mig inte?"

Hur många gånger ska jag väcka honom för att det skall räknas som en väckning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0